kr. 150,- (juletilbud)
IOGTs termokopp i rustfritt stål. Koppen er svart på utsiden med hvit IOGT-logo og teksten "Sammen forandrer vi alkoholkulturen".
(Lokket bidrar til å holde drikken varm eller kald, men kan ikke stenges slik at koppen blir helt tett).
Vis at du støtter Hvit jul-kampanjen ved å kjøpe en Hvit jul-pin.
Denne vesken er laget til frivillige som vil lager sin egen kampanje og samler underskrifter på et sted der vi ikke klarer å stille opp med bord, rollup og vanlig standspakke.
Etter sterke ønsker fra flere av dere har vi også valgt å legge et veldig begrenset antall ut for salg til inntekt for kampanjen.
Røde Kors konferansesenter i Hausmannsgate 5 i Oslo
9 ivrige nye frivillige ledere ble i slutten av april kurset for å gå inn i ulike eksisterende grupper i IOGTs aktivitetstilbud Enestående familier.
IOGTs foreldreundersøkelse 2024 ble lansert på Sterk&klars fagdag i Oslo 19. mars. Spørreundersøkelsen har spurt foreldre til ungdommer mellom 12 og 17 år om hva de tenker, mener og er bekymret for når det gjelder sin egen ungdom og alkohol.
Nå er IOGT sin podkast som gir kunnskap om ungdom i dagens samfunn og nyttige verktøy til foreldre lansert