IOGT Region Midt-Norge har dei siste vekene stått på standar ulike stadar i regionen. I tillegg til at regionstyret sine medlemar står på stand, har også lokale iogt-medlemar stått på standar.
- Vi har fått god mottaking der vi har ferdast, og mange har skrive under på at dei vil vere alkoholfrie i jula når dei er saman med barn. Dette er gledeleg, seier regionleiar Per-Arne Lillebø i IOGT Region Midt-
Norge.Saman med regionstyremedlem Tor Martin Flø Gustad har han stått på standar i Melhus 25. november, og i Trondheim 7. og 8. desember, der dei fekk totalt 865 underskrifter til IOGT sin juleaksjon hvitjul.no.
Vidare har Per-Arne saman med lokale iogt-medlemer stått på stand på kjøpesenteret i Ørsta, der dei fekk 200 underskrifter 17. desember.
- Samla desse dagane har vi fått inn 1065 underskrifter, og det er fint å bevisstgjere kvarandre om kor viktig det er å ta barneperspektivet i jula, og syte for at dei har trygge rammer for julefeiringa. Borna trivst best saman med edru vaksne. Vi håper alle får ei kvit og god jul
Hva mamma eller pappa sier betyr mye gjennom hele ungdomstiden. Det er helt nødvendig å få foreldrene med på laget for å skape en bedre og tryggere ungdomskultur.
Julen er barnas høytid. Det er forventninger og spenning knyttet til julefeiringen, og barn gleder seg lang tid i forveien. For mange barn er julen årets desiderte høydepunkt. Da fortjener de også at vi voksne setter deres behov først.
IOGT er igjen i gang med Kvit jul-aksjonen sin. Målet er å få folk til å feire jul utan alkohol når dei er saman med born. For dei fleste borna er jula ei høgtid dei gleder seg til. Det er spenning og gode forvantningar, og i jula er det hyggjelege samlingar med familie og venner.
No gler IOGT-folk over heile landet seg til at dei kan få stille på kvite julestandar, og på den måten få fokus på at barn fortener kvite juledagar når dei er saman med vaksne.
I fjor skrev over 17 000 personer under på Hvit jul-kampanjen. Nå kan du skrive under på at du vil velge alkoholfritt når du er sammen med barn i julehelgen 2019. Vi vet at alkoholvaner smitter, så husk å fortelle alle om valget ditt. Sammen forandrer vi alkoholkulturen.
Kampanjen i 2018 fikk over 17.000 underskrifter og mer enn 400 frivillige har vært involvert. 3 av 4 spurte har fått med seg kampanjen.